Sihat dan Bertenaga dengan Alfalfa dan Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum salam Jumaat penghulu segala hari...

Pertama kali consume Shaklee pada tahun ni la sebab dah sedar diri dah masuk umur 30 tahun kan hehe...dan memang berkesan untuk saya. Selepas beberapa bulan mengamalkan supplement Shaklee saya terus membuat keputusan untuk daftar sebagai pengedar sah Shaklee....sambil makan sambil berniaga gitu :)

Saya jatuh hati dengan produk Shaklee terutamanya Alfalfa Complex dan juga Sustained Release Vita-C sebab banyak khasiat dan kebaikannya. Antaranya ialah membuatkan kulit wajah saya makin berseri dan kulit nampak sekata, kalau dulu tak mekap nampak letih dan pucat je....sekarang tidak lagi :)

Selain itu, pengambilan Alfalfa Complex Shaklee banyak membantu dalam proses penghadaman dan pencernaan. Badan juga semakin sihat dan bertenaga, maklum la saya ni kadangkala kerja dari pagi sampai ke malam, menguruskan bisnes online lagi.....haaaa kau gila kuasa macam-macam kerja dibuatnya :D

Apa yang paling saya suka ialah Alfalfa Complex Shaklee membantu proses pengeluaran toksin dan lendir dalam tekak. Sebelum ni rasa sangat tidak selesa sebab macam ada sesuatu dalam tekak. Sekarang saya suka suka suka sebabnya ia keluar dengan mudah tanpa menyakitkan. Ye la kan dah bertahun dok hadap masalah ni. Fuhhhh lega gitu ^_^




Seperti yang diketahui saya ni memang jenis malas nak makan supplement dari dulu lagi, tapi tidak dengan Shaklee. Oleh kerana keberkesanannya saya terus amalkan secara konsisten. 

Anda nak cantik? Nak sihat? Anda boleh hubungi saya untuk mengetahui supplement mana yang sesuai untuk anda dan juga paling istimewa anda akan dapat TIPS EKSLUSIF cara pengambilan supplement dengan betul. Saya akan guide anda sepanjang pengambilan supplement tersebut. Nak cantik nak sihat kan? 

Pssstttt Vitamin C ada promo bulan Disember 2014 ni. Jom dapatkan sebabnya sangat jimat dan berbaloi. Rugi uolssss tak grab ^_^



SHAKLEE Independent Distributor (SID 1175809)


Dengan setiap pembelian anda akan mendapat konsultasi dan tips eksklusif percuma dari saya. Sila hubungi:

WhatsApp/Telegram: 019-3464793
Email: missnick84@gmail.com

Personal FB: Nik Azidah
FB Page: Cantik Sihat by MissNick


Untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee sila klik SINI

Untuk melihat senarai harga bagi setiap produk Shaklee sila klik SINI

2 comments: