Cara Pengambilan Herb-Lax Secara Berkesan

Assalamualaikum...

Hari ni saya nak sambung lagi update pasal Herb-Lax...produk kegemaran saya ni selain Alfalfa Complex. Produk yang buatkan saya dapat mengosongkan perut dari segala sisa-sisa yang tidak diingini...dengan kata lain proses detoks. Haha asyik cakap pasal detoks je kan...mesti la nak cakap sebab proses detoks ni bagus. Siapa yang suka detoks tu tau la apa rasanya hehe. Saya dah dapat manfaatnya, anda bila lagi?

Kalau nak tau apa yang best sangat pasal Herb-Lax sampai saya suka giler boleh baca kat sini 6 Khasiat Utama Herb-Lax™,dan 9 Kandungan Herba Dalam Herb-Lax™




Okey tak perlu cakap banyak...jom saya nak kongsi tentang cara pengambilan Herb-Lax secara berkesan:

  • Untuk masalah sembelit, pembersihan usus / detoksifikasi, dan mengawal berat badan - ambil 3 biji sehari selama 3 hari berturut-turut. Sesuai diambil sebelum tidur atau mengikut sistem badan anda dan masalah yang dialami. Setiap individu tidak sama, jadi untuk konsultasi lebih lanjut boleh hubungi saya.
  • Selepas 3 hari - ambik 3 - 4 biji sehari, 3 kali seminggu.
  • Untuk kesihatan berpanjangan - ambil 2 kali seminggu, 2 - 4 biji sehari setiap kali sebelum tidur. 

PERHATIAN!!!
  • Mereka yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit birit pada peringkat awal pengambilan. 
  • Manakala di bawah keadaan yang normal, Herb-Lax menampakkan kesan dalam tempoh 8 - 12 jam selepas pengambilan.
  • Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos pengambilan kepada 5 - 8 biji dan boleh kembali ke dos biasa setelah proses penghadaman atau pembuangan kembali normal.


* Herb-Lax™ Shaklee sangat popular di kalangan mereka yang ingin menurunkan berat badanmengekalkan berat badan idealproses detoks (membuang toksin dalam badan), mencantikkan kulit, dan pelbagai lagi manfaat lain.


Herb-Lax™ Shaklee hanya berharga RM52.50 (120 biji).

Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.  



SHAKLEE Independent Distributor (SID 1175809)


Dengan setiap pembelian anda akan mendapat konsultasi dan tips eksklusif percuma dari saya. Sila hubungi:

WhatsApp/Telegram: 019-3464793
Email: missnick84@gmail.com

Personal FB: Nik Azidah
FB Page: Cantik Sihat by MissNick


Untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee sila klik SINI

Untuk melihat senarai harga bagi setiap produk Shaklee sila klik SINI

No comments:

Post a Comment