Lagi Perbezaan Shaklee

Assalamualaikum...

Hati tengah gembira sebab masih bercuti kan hehe. Selalu time macam ni saya kat dalam kelas tengah mengajar. Seronok sebab otak lapang tak perlu fikir hal kerja, boleh fokus sepenuhnya pada bisnes, so memang pulun habis habisan la ni. Kalau dah masuk kerja nanti masa agak terhad, malam baru dapat mengadap blog dan siapkan urusan lain. Apa pun saya sayangkan kerjaya saya, seronok dapat berkongsi ilmu psikologi dengan pelajar. Bisnes pun sayang juga...kedua-duanya cinta hati saya haaaa senang cerita.

Disebabkan kagum dengan syarikat dan produk Shaklee, sekali lagi saya nak update tentang perbezaan Shaklee, padahal sebelum ni dah update. Perbezaannya sama je seperti yang pernah update sebelum ni, tetap ada tiga perkara iaitu sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam.

Selama lebih 50 tahun, beberapa generasi keluarga telah mengharapkan Shaklee untuk melakukan apa yang syarikat lain tidak boleh lakukan, iaitu membuat produk yang semulajadi selamat dan terbukti berkesan.

Misi Shaklee ialah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja. Shaklee melakukannya dengan membuat produk semulajadi yang luar biasa iaitu selamat, berkesan, dan mesra alam

Apabila anda memilih Shaklee sebagai jenama makanan tambahan, anda akan tahu bahawa tiga perkara ini adalah benar iaitu Shaklee SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM. Hal ini terbukti selama lebih 50 tahun.




SENTIASA SELAMAT
  • Tahap keselamatan dan standard yang tiada bandingan.
  • Lebih 100,000 ujian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan dan kebolehan potensi sebenar.
  • Menjalankan lebih 350 ujian pada setiap ramuan baru untuk mengesan bahan pencemaran berbahaya.
SENTIASA BERKESAN
  • USD 300 juta dilaburkan untuk tujuan penyelidikan dan pembangunan (R&D).
  • Lebih 100 kajian klinikal diterbitkan (bukti kajian sains dan makmal).
  • 55 jenis produk yang dipatenkan.
  • 54 pingat emas Olimpik yang dimenangi oleh atlet yang menggunakan produk Shaklee.
  • Pemilihan bahan-bahan semulajadi yang paling halus dan tulen.
  • Melakukan landmark study.
SENTIASA MESRA ALAM
  • Tiada perasa tiruan.
  • Tiada pemanis tiruan.
  • Tiada ujian haiwan.
  • Tiada bahan kimia.
  • Pembungkusan adalah bebas bisphenol-A, phthalates, dan dakwat toksik.
  • Pembungkusan menggunakan bahan yang dikitar semula.
  • Peneraju dalam pergerakan alam sekitar. 
  • Mencipta bahan pencuci tidak bertoksik yang pertama di dunia.
  • Syarikat pertama di dunia yang diiktiraf sebagai Climate Neutral™ bagi mengimbangi pengeluaran gas rumah hijau. 

Walau apa pun, pilihan terletak di tangan anda sebagai pengguna dan jadilah pengguna yang bijak. Saya telah memilih Shaklee sebab yakin bahawa produk Shaklee benar-benar selamat untuk diri saya, rumah saya, dan juga bumi yang saya diami. Setiap kesembuhan dan keberkesanan adalah dengan izin Allah SWT, supplement hanyalah asbab sahaja. Tapi sebagai hamba kita diminta berusaha kan, itulah yang saya lakukan pada pertama kali mencuba Shaklee dulu (masa tu belum jadi pengedar lagi). Berkesan untuk saya dan masalah yang saya hadapi juga selesai, barulah saya berani dan yakin untuk berkongsi tentang Shaklee dengan orang ramai. Pengalaman saya bersama produk Shaklee juga ada saya update dalam blog ni.


Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.  



SHAKLEE Independent Distributor (SID 1175809)


Dengan setiap pembelian anda akan mendapat konsultasi dan tips eksklusif percuma dari saya. Sila hubungi:

WhatsApp/Telegram: 019-3464793
Email: missnick84@gmail.com

Personal FB: Nik Azidah
FB Page: Cantik Sihat by MissNick


Untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee sila klik SINI

Untuk melihat senarai harga bagi setiap produk Shaklee sila klik SINI

2 comments:

  1. Kalau yg consume aje yg tahu kebaikannya
    Kalau tak cuba tak tahu kan... baik cuba cepat:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak...badan kita makin lama makin tua...sebab tu kena bekalkan nutrien yang mencukupi...baru la sihat n awet muda kan hehe...

      Delete