Siapa Yang Perlukan Herb-Lax™?

Assalamualaikum...

Kejap je kan dah masuk 1 Februari 2015. Seiring dengan perubahan masa...saya harap kehidupan kita juga turut berubah menjadi lebih baik termasuklah dari segi kesihatan. Tapi kalau setakat mengharap tanpa usaha takde guna juga kan. Doa, harapan, usaha, dan tawakal tu penting tau.

Jangan la mengharap untuk kekal sihat dan cergas kalau kita malas. Maksud saya malas menjaga pemakanan, malas bersenam, dan malas atau kedekut nak ambil pemakanan tambahan. Dalam dunia ni mana ada benda datang secara percuma...duduk malas goyang kaki tapi nak kekal cantik awet muda, nak sihat...memang tak la kan hehe. Mencegah adalah lebih baik dari merawat...bila dah kena rawat duit memang banyak habis dan kita pun dah penat tak bermaya masa tu...nak makan macam-macam pun tak boleh :)

Saya dulu pun macam tu juga tapi cepat sedar...tak nak la tua sebelum usia...tak nak la usia belum masuk 40an tapi dah sakit sana sini, buat kerja sikit penat...tak nak la suami pandang kita dah macam makcik-makcik tapi umur muda lagi. Walaupun suami tak cakap tapi dalam hati dia mesti la nak tengok isteri sentiasa cantik dan hot hehe...

Cakap banyak plak kan hehe...jom baca SIAPA YANG PERLUKAN HERB-LAX ni?



  • Mereka yang mengalami sembelit.
  • Mereka yang mengalami masalah pencernaan.
  • Mereka yang mengalami kurang selera makan.
  • Mereka yang ingin melakukan proses detoks.
  • Mereka yang inginkan badan langsing.
  • Mereka yang mengalami masalah jerawat, tanda penuaan, dan pigmentasi.
  • Mereka yang ingin mendapatkan kulit yang cantik.
  • Mereka yang mengalami masalah berat badan berlebihan.
  • Mereka yang mengalami badan dan nafas berbau.
  • Mereka yang mengalami ulser mulut.
  • Mereka yang mengalami migrain dan pening kepala.
  • Mereka yang mengalami ekzema.
  • Mereka yang sering rasa letih, lesu, dan lenguh badan atau sendi.
  • Mereka yang mengalami tonsilitis / sakit tekak.
  • Mereka yang mengalami masalah pundi hempedu.
  • Mereka yang mengalami ketagihan alkohol.
  • Mereka yang mengalami sakit gout.

Kalau nak tau lebih lanjut lagi tentang Herb-Lax™ boleh klik tajuk berikut ye. 


PERHATIAN!!!
  • Mereka yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit birit pada peringkat awal pengambilan. 
  • Manakala di bawah keadaan yang normal, Herb-Lax menampakkan kesan dalam tempoh 8 - 12 jam selepas pengambilan.
  • Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos pengambilan kepada 5 - 8 biji dan boleh kembali ke dos biasa setelah proses penghadaman atau pembuangan kembali normal.

* Herb-Lax™ Shaklee sangat popular di kalangan mereka yang ingin menurunkan berat badanmengekalkan berat badan idealproses detoks (membuang toksin dalam badan), mencantikkan kulit, dan pelbagai lagi manfaat lain.

Herb-Lax™ Shaklee hanya berharga RM52.50 (120 biji).

Disclaimer: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.  



SHAKLEE Independent Distributor (SID 1175809)


Dengan setiap pembelian anda akan mendapat konsultasi dan tips eksklusif percuma dari saya. Sila hubungi:

WhatsApp/Telegram: 019-3464793
Email: missnick84@gmail.com

Personal FB: Nik Azidah
FB Page: Cantik Sihat by MissNick


Untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee sila klik SINI

Untuk melihat senarai harga bagi setiap produk Shaklee sila klik SINI

No comments:

Post a Comment