Testimoni ESP: Sihat Bertenaga dan Kulit Bertukar Lain

Assalamualaikum...

Okey nak share testimoni lagi...tak habis lagi kisah cinta Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee ni sebab ramaiiiiii sangat pengguna yang dapat manfaat hasil dari pengambilan ESP. Okey jom baca apa yang dikongsikan oleh Dr. Safiya. Haaaa doktor perubatan pun mengakui kehebatan ESP Shaklee ni.

Sebagai seorang wanita bekerjaya, isteri, dan ibu, kita mesti sentiasa pastikan badan dalam keadaan sihat bertenaga....baru la boleh jadi superwoman kan hehe. Kita berada di pejabat dari pagi sampai petang, lepas tu balik rumah nak kena uruskan rumah tangga, layan suami, anak-anak, dan lain-lain urusan. Kalau balik kerja muka penat, lepas tu asyik tidur je sampai urusan rumah tangga terbengkalai...atau pun buat tapi dengan perasaan tak ikhlas, bad mood, tertekan...sebabnya kita penat. Sampai bila nak macam tu...betul tak? Sebab tu pengambilan ESP Shaklee sangat penting untuk membekalkan tenaga sepanjang hari.

Dah la sihat bertenaga sepanjang hari...dapat lagi BONUS kulit bertukar jadi lain. Kebanyakan pengguna yang amalkan ESP Shaklee ni kata kulit makin lembut, licin, dan lembap. Sesuai sangat la kan sebab asyik dok dalam aircond je kulit cepat kering....ditambah lagi cuaca dan pencemaran udara turut menyumbang kepada masalah kulit.




Kenapa ye pengambilan ESP Shaklee ni dapat membekalkan tenaga? Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO" (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah...itu PERBEZAAN produk Shaklee dengan produk berasaskan soya lain di luar sana. 

Selain itu, MENARIKNYA setiap 850g (satu tin ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera serta boleh bertahan lama. Satu hidangan ESP Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric, dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.



SHAKLEE Independent Distributor (SID 1175809)


Dengan setiap pembelian anda akan mendapat konsultasi dan tips eksklusif percuma dari saya. Sila hubungi:

WhatsApp/Telegram: 019-3464793
Email: missnick84@gmail.com

Personal FB: Nik Azidah
FB Page: Cantik Sihat by MissNick


Untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee sila klik SINI

Untuk melihat senarai harga bagi setiap produk Shaklee sila klik SINI

No comments:

Post a Comment