Testimoni ESP: Susu Banyak, Badan Bertenaga, Jerawat Hilang, Kecantikan Terserlah

Assalamualaikum...

Jom tengok testimoni ni...confirm teruja bila baca sebab best. Inilah antara sebab kenapa Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee menjadi HOT PRODUCT....ramai betul peminatnya. Ada sesetengah pengguna tu sekali beli sampai enam ke tujuh tin buat stok katanya...senang habis je terus buka yang lain.

Kebanyakannya beli sebab satu tujuan je, contohnya nak banyakkan susu...tapi dapat berganda BONUS lain seperti perkongsian pengalaman berShaklee kat bawah ni. Kesan ESP Shaklee kepada beliau bukan setakat susu makin banyak tapi menjadikan badan sentiasa bertenaga, kulit lebih cantik, stretch mark makin pudar, jerawat hilang, parut jerawat pudar, rambut dah tak gugur, dan tumit kaki jadi licin.

Haaaaa nampakkkk...best tak? Teruja tak?




ESP Shaklee merupakan SATU-SATUNYA produk di pasaran yang MENJAMIN penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Jadi sebab tu la bila kita ambil ESP ni sebagai sumber makanan tambahan, pelbagai khasiat yang kita akan dapat.

Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Setiap organ kita memerlukan protein. Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, pertumbuhan terbantut, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon, dan boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian.



SHAKLEE Independent Distributor (SID 1175809)


Dengan setiap pembelian anda akan mendapat konsultasi dan tips eksklusif percuma dari saya. Sila hubungi:

WhatsApp/Telegram: 019-3464793
Email: missnick84@gmail.com

Personal FB: Nik Azidah
FB Page: Cantik Sihat by MissNick


Untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee sila klik SINI

Untuk melihat senarai harga bagi setiap produk Shaklee sila klik SINI

No comments:

Post a Comment