Testimoni ESP: Ambil ESP Shaklee Sebagai Persediaan Untuk Berkahwin

Assalamualaikum...salam pagi khamis semua :)

Sekejap je kan pejam celik pejam celik kita dah hampir ke pertengahan tahun 2015. Hari ni saya nak kongsi lagi testimoni Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee. Setiap kali saya update tentang testimoni, setiap kali tu la saya teruja...sebabnya gembira tengok pengguna berjaya dapat hasil yang diinginkan, malah ada yang dapat lebih daripada itu. Alhamdulillah semua ni berlaku dengan izin Allah kerana Dia yang menyembuhkan dan memulihkan...tapi kita kena la usaha kan.

Testimoni kat bawah ni beliau ambil ESP Shaklee sebagai PERSEDIAAN UNTUK BERKAHWIN...maklum la kan tak kira la bakal pengantin ke dah kahwin ke kulit kena la cantik, badan kalau boleh nak mantap, sihat, dan bertenaga.

Saya kagum sebab beliau sabar dan konsisten dalam mengamalkan sesuatu produk...takde la cuba seminggu tak nampak kesan terus tak nak cuba. Kesan produk Shaklee sebenarnya berbeza mengikut individu sebab badan seseorang kan berbeza...ada yang cepat ada yang lambat...yang penting sabarrrrrr hehe. Adik, kakak, abang, pakcik, makcik sekalian produk Shaklee ni produk semulajadi...kalau anda nak putih, gebu, kurus dalam masa tiga empat hari Shaklee bukan pilihan. Haaaa kena la ambik produk lain yang mengandungi bahan kimia berbahaya...makin tinggi kandungan bahan kimia, makin cepat la anda putih, gebu, kurus...tapi kesannya bak kata Nabil 'lu pikir la sendiri'.




Kesan pertama yang beliau nampak ialah PARUT LUKA DI KAKI HILANG, KULIT MUKA MAKIN ELOK dah tak berbelang macam kuda belang, JERAWAT KECIL MAKIN HILANG, KULIT JADI SEKATA, dan BADAN DAH TAK LEMAU takde dah nak baring-baring selepas balik kerja. Kalau tak balik kerja je terus terbongkang sampai esok pagi...tak pun tertidur selepas solat dengan telekungnya tak buka sampai ke sudah. Suami pun makin sayang sejuk je tengok isteri kan...tak gitu hehe.

Habis tu tak kan tengok je. Jom jadikan ESP Shaklee sebagai sumber makanan tambahan kita sekeluarga :)



SHAKLEE Independent Distributor (SID 1175809)


Dengan setiap pembelian anda akan mendapat konsultasi dan tips eksklusif percuma dari saya. Sila hubungi:

WhatsApp/Telegram: 019-3464793
Email: missnick84@gmail.com

Personal FB: Nik Azidah
FB Page: Cantik Sihat by MissNick


Untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee sila klik SINI

Untuk melihat senarai harga bagi setiap produk Shaklee sila klik SINI

No comments:

Post a Comment