Testimoni ESP: Susu Banyak Cukup Untuk Dua Orang Anak, Kulit Makin Cerah, Parut Makin Pudar, Awet Muda, Badan Kembali Seperti Zaman Anak Dara

Assalamualaikum...

Kali ni saya nak kongsi testimoni Energizing Soy Protein lagi. Haaaaa nampak....banyak betul testimoni best ESP Shaklee ni kan, sebab itu la ia menjadi antara produk terhangat dan terlaris Shaklee. Sebut je ESP, pasti para peminat tegar Shaklee pernah cuba sebab ESP ni sesuai untuk semua golongan yang nak kurus, nak langsing, nak cantik, gebu gebas, awet muda, ibu hamil, ibu menyusu, ibu berpantang, dan lain-lain.

Okey jom tengok apa manfaat yang diperolehi ibu menyusu dalam testimoni di bawah ni hasil pengambilan ESP Shaklee.




Beliau mula mencuba ESP masa menyusukan anak kedua dan hasilnya memang puas hati sebab susu banyak dan badan tak letih sangat. Ketika anak pertama dulu sempat menyusu badan sampai tiga bulan je...lepas tu terpaksa campur dengan susu botol sebab susu badan kurang. Sejak mengamalkan ESP Shaklee, beliau dapat menyusukan anak kedua sampai sekarang dah berumur dua tahun tiga bulan. Bukan anak kedua je yang menyusu, anak bongsu pun menyusu sepenuhnya juga. Semasa hamil anak bongsu pun, susu masih banyak lagi untuk kakaknya. Dengan mengamalkan ESP Shaklee sekarang tidak ada masalah untuk susukan dua orang anak.

Kesan sampingan yang beliau dapat hasil pengambilan ESP Shaklee ialah selain susu banyak, ESP Shaklee juga turut membantu menjadikan kulit beliau semakin cerah, parut semakin pudar, awet muda, badan tidak terlalu kembang dan sekarang sudah kurus, dan selera makan berkurangan.

Semasa bawa anak bongsu ke klinik, ada orang tegur "itu anak first ke"....padahal itu anak yang ketiga tau...orang ingatkan beliau baru kahwin, dan itu anak pertama sebab umur nampak macam 20-an...padahal umur beliau dah 30 tahun. Haaaa nampak BEST GILER kan penangan ESP Shaklee ni...umur 30 tahun, disangkanya 20-an....anak bongsu (anak ketiga), disangkanya anak pertama...awet muda okey hehe.

Suami beliau pun mula perasan yang badan isterinya dah ada bentuk dan sedikit anjal sejak mengamalkan ESP Shaklee ni. Sebelum ni selepas bersalin anak pertama, badan berisi dan kembang sangat. Alhamdulillah sejak amalkan ESP Shaklee, selepas bersalin anak kedua dan ketiga, badan tidak naik mendadak. Sepupu beliau siap cakap tahniah lagi sebab dah berjaya kembalikan badan macam zaman anak dara



SHAKLEE Independent Distributor (SID 1175809)


Dengan setiap pembelian anda akan mendapat konsultasi dan tips eksklusif percuma dari saya. Sila hubungi:

WhatsApp/Telegram: 019-3464793
Email: missnick84@gmail.com

Personal FB: Nik Azidah
FB Page: Cantik Sihat by MissNick


Untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee sila klik SINI

Untuk melihat senarai harga bagi setiap produk Shaklee sila klik SINI

No comments:

Post a Comment