Berjaya Hamil dengan Alfalfa Complex, B-Complex, dan GLA Complex Shaklee

Assalamualaikum...

Memiliki cahaya mata adalah impian bagi setiap pasangan yang sudah berkahwin....siapa yang tak nak anak oiiiiiiiii hehe termasuk la saya, tapi tu la masih belum ada rezeki. Saya melihatnya dari sudut yang positif, mungkin belum tiba masanya hanya Allah yang tahu bila akan dapat...mungkin Allah nak lihat sejauh mana usaha kami suami isteri...mungkin Allah nak menguji setinggi mana kesabaran kami. 

Ya hanya Allah Maha Mengetahui segala-galanya dan saya sangat yakin pasti ada nanti. Setakat ini kami hanya mampu berusaha sebaik mungkin, minta bersungguh-sungguh dari Allah, dan selebihnya tawakal. Ya kalau kita nak tawakal atau berserah, kita kena usaha dulu jangan duduk dan menunggu macam tu je.

Seronok tengok mereka yang berusaha gigih dan mendapat hasil yang positif. Tak sabar rasanya nak kongsikan pengalaman sendiri pula dalam usaha memiliki zuriat. Insya Allah ada nanti saya kongsikan ye...tapi alhamdulillah setakat ini ada perubahan yang positif ke atas sistem dalaman saya.




Rezeki masing-masing kan...ada yang hanya mengambil Alfalfa Complex dan GLA Complex dalam tempoh empat hingga lima bulan berjaya hamil. Ada yang mengambil set lengkap kesuburan dan sebulan kemudian berjaya hamil. Ada pengguna yang mengamalkan B-Complex selama dua bulan dan bulan berikutnya mengamalkan GLA Complex, lepas sebulan terus hamil.

Kawan saya masa sama-sama belajar dulu juga berjaya hamil selepas dua bulan mengamalkan Energizing Soy Protein (ESP), B-Complex, dan GLA Complex. Beliau berkahwin tujuh atau lapan bulan sebelum saya...dah selamat bersalin dua bulan lepas.

Apapun produk kesuburan adalah asbab sahaja, semua yang berlaku adalah dengan izin Allah SWT. Tapi seperti yang katakan sebelum ni, kalau nak kita kena usaha dan pengambilan produk kesuburan adalah salah satu usaha. Allah melihat semua tu dan segala usaha kita ke arah kebaikan insya Allah ada ganjarannya nanti.



SHAKLEE Independent Distributor (SID 1175809)


Dengan setiap pembelian anda akan mendapat konsultasi dan tips eksklusif percuma dari saya. Sila hubungi:

WhatsApp/Telegram: 019-3464793
Email: missnick84@gmail.com

Personal FB: Nik Azidah
FB Page: Cantik Sihat by MissNick


Untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee sila klik SINI

Untuk melihat senarai harga bagi setiap produk Shaklee sila klik SINI

No comments:

Post a Comment