Testimoni Vitamin C Shaklee: Tapak Kaki Berkudis, 3 Hari Terus Kering

Assalamualaikum...

Vitamin C Shaklee adalah vitamin C yang terbaik sebab ia bersifat 'sustained release'. Apa maksud 'sustained release' ni? Maksudnya ialah khasiat vitamin C tersebut dibebaskan secara berterusan dalam badan secara berperingkat. Jom tengok testimoni Vitamin C Shaklee dalam membantu mengatasi masalah tapak kaki berkudis.




Masalah kudis atau pun jangkitan di tapak kaki ni agak susah nak sembuh dan mengambil masa...sebabnya kedudukannya di bawah dan terdedah kepada kuman atau bakteria. Pakai kasut, pakai stokin, jalan sana sini dengan berpeluhnya sebab tu ambil masa nak sembuh.

Adik kak Dahlia ni mengalami masalah tapak kaki berkudis, jadi sebagai kakak yang prihatin beliau menasihati adiknya untuk mengambil Vitamin C Shaklee. Jadi adiknya makan dua biji Vitamin C Shaklee dan selepas tiga hari masalah kudis kat kakinya kecut dan nanah pun tak ada dah kering. Sekiranya diambil secara konsisten, insya Allah masalah di tapak kakinya akan hilang.



SHAKLEE Independent Distributor (SID 1175809)


Dengan setiap pembelian anda akan mendapat konsultasi dan tips eksklusif percuma dari saya. Sila hubungi:

WhatsApp/Telegram: 019-3464793
Email: missnick84@gmail.com

Personal FB: Nik Azidah
FB Page: Cantik Sihat by MissNick


Untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee sila klik SINI

Untuk melihat senarai harga bagi setiap produk Shaklee sila klik SINI

No comments:

Post a Comment