Testimoni Vivix Shaklee: Mata Kemerahan Kembali Putih

Assalamualaikum...

Haaaa tengok ni bukan setakat maknya...anaknya pun turut mendapat tempias kehebatan Vivix Shaklee ni tau....




Kawan kak Dahlia ni datang rumahnya dengan sakit mata. Esoknya tengok anak sulungnya si Dina tu dah merah matanya, jadi kak Dahlia terus bagi Vivix Shaklee kat Dina...sikit je satu sudu kecil je tau. Alhamdulillah selepas dua jam matanya dah kembali putih macam biasa.

Bestnya Vivix Shaklee sampaikan ada sesetengah orang panggil sebagai tonik ajaib....hummm memang ajaib sangat hehe.



SHAKLEE Independent Distributor (SID 1175809)


Dengan setiap pembelian anda akan mendapat konsultasi dan tips eksklusif percuma dari saya. Sila hubungi:

WhatsApp/Telegram: 019-3464793
Email: missnick84@gmail.com

Personal FB: Nik Azidah
FB Page: Cantik Sihat by MissNick


Untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee sila klik SINI

Untuk melihat senarai harga bagi setiap produk Shaklee sila klik SINI

No comments:

Post a Comment