Testimoni Vivix Shaklee: Merawat Resdung, Mencerahkan Kulit, Berhenti Merokok, Berat Turun

Assalamualaikum...

Wahhhhh seronoknya tengok testimoni di bawah ni....siapa tak sayang suami kan hehe. Alhamdulillah beruntung encik suami dapat isteri yang prihatin tentang kesihatan dirinya.




Suami beliau mula ambil Vivix Shaklee disebabkan masalah resdung yang kronik dan juga hampir kena minor strok. Alhamdulillah Vivix Shaklee sangat BERKESAN dan suami beliau semakin sihat.

Bukan itu je tau, kulit juga semakin cerah dan perkara yang paling menggembirakan hati kebanyakan isteri ialah suami berhenti merokok sepenuhnya. Yesssss selalu saya jumpa isteri yang tak suka suami merokok tapi tu la kan kalau dilarang pun bukannya nak berhenti haha...tapi dengan Vivix Shaklee insya Allah dapat menghentikan tabiat suka merokok ni.

Huuuuu ada lagi kesan Vivix Shaklee ni iaitu berat badan si suami turun dari 82 kg ke 70 kg uolssss. Alhamdulillah setiap kesan yang diperolehi adalah dengan izin Allah SWT tapi kita diminta berusaha untuk kesihatan yang baik kan :)



SHAKLEE Independent Distributor (SID 1175809)


Dengan setiap pembelian anda akan mendapat konsultasi dan tips eksklusif percuma dari saya. Sila hubungi:

WhatsApp/Telegram: 019-3464793
Email: missnick84@gmail.com

Personal FB: Nik Azidah
FB Page: Cantik Sihat by MissNick


Untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee sila klik SINI

Untuk melihat senarai harga bagi setiap produk Shaklee sila klik SINI

No comments:

Post a Comment